Reklamacija i povraćaj robe

Naša glavna misija je da obezbedimo potpuno zadovoljsto naših kupaca kvalitetom nameštaja i usluga. U slučaju da naiđete na probem sa proizvodom koji ste kupili, omogućili smo jednostavan i efikasan proces reklamacije kako bismo vam što pre pomogli.

Da li imate pitanje?

Reklamaciju možete podneti popunjavanjem online formulara za reklamacije na našoj veb stranici.

Formular možete pronaći [ovde]. Potrebno je da unesete osnovne podatke kao što su:

Vaše ime i prezime
Broj računa
Adresa isporuke
Opis problema
Dodavanje fotografija ili video zapisa oštećenja (po želji)

Po podnošenju formulara, dobićete potvrdu o prijemu reklamacije putem imejla u roku od jednog radnog dana. Molimo vas proverite i SPAM odeljak u Vašem emailu. Ukoliko ne dobijete odgovor molimo Vas da nas pozovete i napomenete da ste podneli reklamaciju.

Svaka reklamacija se razmatra u najkraćem mogućem roku. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, dobićete odluku o vašoj reklamaciji u roku od 7 radnih dana.

Sva komunikacija se obavlja isključivo putem imejla.

U zavisnosti od prirode reklamacije, moguće je da bude:
Odobrena: U tom slučaju, možete odabrati opciju zamene, popravke ili povraćaja novca.
Odbijena: Ako je reklamacija neosnovana, dobićete detaljno objašnjenje sa razlozima odbijanja.

Zamena robe može trajati od 30 do 60 dana, u zavisnosti od prirode problema i da li je potrebno ponovo izraditi ceo proizvod.

Trenutno ne postoji mogućnost praćenja statusa reklamacije putem sajta. O svim rokovima i odlukama vezanim za vašu reklamaciju bićete obavešteni putem imejla od strane Službe za reklamacije.

Ukoliko primetite oštećenje na proizvodu prilikom isporuke, odmah popunite online formular za reklamaciju. Savetujemo da fotografišete oštećenje i priložite slike u formularu.

Ne, ne postoji potreba za čuvanjem originalne ambalaže. Naši proizvodi su uglavnom pakovani u karton i streč foliju, koja nije neophodna za obradu reklamacije.

Troškove prevoza u slučaju opravdane reklamacije snosi Geppetto.rs. U slučaju neopravdane reklamacije, kupac će snositi troškove prevoza.

Opravdana reklamacija podrazumeva sve nedostatke koji su nastali zbog proizvodnje, transporta ili montaže. To uključuje fizička oštećenja proizvoda koja nisu nastala kao rezultat nepravilne upotrebe od strane kupca.


Za sva dodatna pitanja u vezi sa reklamacijama možete nas kontaktirati putem imejla: reklamacije@geppetto.rs

Podnesite reklamaciju

Da li ste potpisali izjavu o saglasnosti prilikom isporuke?*
Da li je proizvod korišćen pre reklamacije?*
Saglasnost sa uslovima*
Saglasan sam sa politikom reklamacija kompanije Geppetto.rs i dajem saglasnost za obradu mojih ličnih podataka u svrhu rešavanja reklamacije.